Polityka zwrotów

PLEASE NOTE: Due to the ongoing situation with Covid-19, during this time, our repair centres are not fully operational. We would therefore appreciate you refraining from sending watches back for repairs until the situation changes and our centres are back running as normal. As per your contact with us we will, of course, repair your watch in due course. However, we would be grateful if you could bear with us during this time of uncertainty. We thank you for your understanding. For any further questions regarding this matter, please do not hesitate to contact our customer service team.

Jeśli nie są Państwo w pełni zadowoleni z zakupu, nie ma problemu. Nasza polityka zwrotów pozwala zwrócić zamówienie i otrzymać pełny zwrot pieniędzy*. Prawie wszystkie zwroty są przetwarzane w dniu ich otrzymania.

W Watch Shop dokładamy wszelkich starań, aby opisywać i prezentować nasze produkty w możliwie najbardziej realistyczny sposób. Rozumiemy również, że czasami otrzymywane przedmioty są niezgodne z oczekiwaniami. Z dumą oferujemy 14 dni na zmianę zdania przy zakupie.

Więcej informacji na temat prawa do zwrotu produktów można znaleźć w naszym Regulaminie.

Zwracanie niechcianych przedmiotów

Aby zwrócić niechciane produkty, mają Państwo 14 dni na poinformowanie nas. Od tej daty będą mieć Państwo kolejne 14 dni na zwrot swoich produktów, aby kwalifikować się do zwrotu. Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz zwrot pieniędzy poprzez metodę płatności użytej do złożenia zamówienia.

Aby zwrócić niechciane produkty i otrzymać pełny zwrot pieniędzy*, obowiązują następujące warunki:

  • Przedmiot musi być nienoszony i być w takim samym stanie, w jakim został dostarczony
  • Przedmiot musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu, wraz z dołączonymi instrukcjami, gwarancją i dodatkami
  • Kolczyki, pępki i inne elementy biżuterii przebitej nie mogą zostać zwrócone, chyba że zostaną wykazane wady produkcyjne
  • W przypadku stwierdzenia wady wizualnej przedmiotu po dostarczeniu, musisz nas o tym powiadomić w ciągu 48 godzin

Niektóre zegarki wymagają regulacji, aby zapewnić dobre dopasowanie. Zapoznaj się z naszą polityką dostosowania bransoletki, aby zapewnić sobie prawo do zwrotu pieniędzy.

Jak zwrócić przedmioty

Aby upewnić się, że możemy szybko i skutecznie przetworzyć Twój zwrot, prosimy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  1. Wraz z oryginalnym listem przewozowym należy dołączyć do paczki formularz zwrotu z wyszczególnieniem przyczyny zwrotu. Jeśli zgubili Państwo formularz zwrotu, prosimy dodać numer zamówienia do opisu reklamacji.
  2. Bezpłatną etykietę zwrotną można pobrać www.latwezwroty.pl. Po wydrukowaniu, prosimy przykleić ją na paczkę zwrotną

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania dotyczące zwrotu produktów, prosimy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta.

Zwrot pieniędzy

Kiedy otrzymamy przedmiot, nasz dział zwrotów potwierdzi, że wszystko jest obecne i w oryginalnym stanie, aby upewnić się, że kwalifikuje się do zwrotu.

Nasz zespół stara się przetwarzać zwroty tak szybko, jak to możliwe, a większość zwrotów jest przetwarzana tego samego dnia, w którym je otrzymano. Po przetworzeniu zwrot środków zostanie dokonany zgodnie z metodą płatności użytą do złożenia zamówienia. Powiadomimy Państwa e-mailem, kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy. Prosimy pamiętać, że przekazanie środków na konto może potrwać do 14 dni.

Wadliwe przedmioty

Jeśli wystąpią usterki produkcyjne związane z produktem (przedmiotami) w ciągu pierwszych 30 dni od ich własności, będą Państwo uprawnieni do otrzymania zamiennika, pod warunkiem, że poinformują nas Państwo o tym w ciągu 30 dni.

Jeśli wystąpią wady produkcyjne związane z Państwa przedmiotami i zwrócą Państwo je po upływie 30 dni od własności, wymagamy wysłania produktu do naprawy.

Wadliwe elementy muszą zostać zwrócone przy użyciu tego samego procesu opisanego powyżej. W przypadku zwrotu pocztą standardową oferujemy zwrot do kwoty 100 PLN. Aby uzyskać więcej informacji na temat twoich praw w odniesieniu do wadliwych towarów, prosimy zapoznać się z naszym Regulaminem.

Informujemy, że Państwa produkt może mieć ograniczoną gwarancję u producenta, w wyniku czego niektóre usterki nie są objęte gwarancją i będą wymagały zapłaty.

Aby uzyskać szacunkową wycenę, jakiej kwoty należy się spodziewać za naprawę lub jeśli chcesz wiedzieć, czy uszkodzenie jest objęta gwarancją, nasz zespół obsługi klienta chętnie Państwu pomoże. Prosimy do nas wysłać wiadomość e-mail na adres helpdesk@watchshop.com.

Wymiany

Jeśli chcą Państwo wymienić zakup na inny produkt, prosimy zwrócić niechciane produkty w ten sam sposób, jak opisano powyżej. Po otrzymaniu zwrotu mogą Państwo zamówić nowy produkt.

Adres zwrotny

Watch Shop Returns
Unit 58
Suttons Business Park
Suttons Park Avenue
Reading
RG6 1AZ
Wielka Brytania

* na warunkach określonych w naszej polityce zwrotów. Więcej informacji można znaleźć w regulaminie.