POLITYKA DOSTAW
1. Zawiadomienia o dostawie
Otrzymają Państwo wiadomość mailową na podany przez Państwa adres w momencie wysłania zamówienia - wiadomość ta zawierać będzie numer zamówienia (w stosownym przypadku), dzięki któremu będą mogli Państwo śledzić pełen proces dostawy Towaru. Mogą Państwo również wybrać potwierdzenie dostawy wysyłane na telefon komórkowy w formie wiadomości tekstowych.
2. Terminy i koszta dostawy
Kraj dostawy |
Opcja dostawy |
Wartość zamówienia |
Koszt |
Czas dostawy |
Polska |
Standardowa Przesyłka (Royal Mail Priority) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
3 - 7 dni roboczych |
powyżej 310.00 zł |
darmowa |
Standardowa Przesyłka (Deutsche Post) |
0 zł - 409.99 zł |
20.00 zł |
3 - 7 dni roboczych |
405.00 zł - 714.99 zł |
darmowa |
powyżej 715.00 zł |
Not available |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 414.99 zł |
117.25 zł |
na następny dzień roboczy |
415.00 zł - 854.99 zł |
102.00 zł |
powyżej 855.00 zł |
darmowa |
Kanada |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
10 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
90.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 674.99 zł |
75.00 zł |
powyżej 675.00 zł |
darmowa |
Francja |
Standardowa Przesyłka (Royal Mail Priority) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
3 - 5 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
65.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 599.99 zł |
50.00 zł |
powyżej 600.00 zł |
darmowa |
Gibraltar |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
10 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
90.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 674.99 zł |
75.00 zł |
powyżej 675.00 zł |
darmowa |
Islandia |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
10 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
90.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 674.99 zł |
75.00 zł |
powyżej 675.00 zł |
darmowa |
Włochy |
Standardowa Przesyłka ((DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
3 - 5 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
65.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 599.99 zł |
50.00 zł |
powyżej 600.00 zł |
darmowa |
Mołdawia |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
10 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
90.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 674.99 zł |
75.00 zł |
powyżej 675.00 zł |
darmowa |
Norwegia |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
10 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
90.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 674.99 zł |
75.00 zł |
powyżej 675.00 zł |
darmowa |
Irlandia |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
3 - 5 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
65.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 599.99 zł |
50.00 zł |
powyżej 600.00 zł |
darmowa |
Serbia |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
10 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
90.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 674.99 zł |
75.00 zł |
powyżej 675.00 zł |
darmowa |
Szwajcaria |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
10 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
90.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 674.99 zł |
75.00 zł |
powyżej 675.00 zł |
darmowa |
Ukraina |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
10 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
90.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 674.99 zł |
75.00 zł |
powyżej 675.00 zł |
darmowa |
Pozostałe Kraje Unii Europejskiej |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
3 - 5 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
65.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 599.99 zł |
50.00 zł |
powyżej 600.00 zł |
darmowa |
Izrael |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
10 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
90.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 674.99 zł |
75.00 zł |
powyżej 675.00 zł |
darmowa |
Rosja |
Standardowa Przesyłka (Royal Mail International) |
dowolna |
45.25 zł |
10 dni roboczych |
Stany Zjednoczone |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
10 dni roboczych |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
65.25 zł |
na następny dzień roboczy |
310 zł - 599.99 zł |
50.00 zł |
powyżej 600.00 zł |
darmowa |
Reszta Świata |
Standardowa Przesyłka (DHL Global Mail) |
0 zł - 309.99 zł |
15.25 zł |
różny czas dostawy |
powyżej 310 zł |
darmowa |
Ekspresowa Przesyłka (DHL Express) |
0 zł - 309.99 zł |
115.25 zł |
310 zł - 799.99 zł |
100.00 zł |
powyżej 800.00 zł |
darmowa |
Ze względu na charakter sprzedawanych przez nas zegarków i biżuterii przeprowadzamy ścisły proces kontroli w zakresie nadużyć, dlatego też jesteśmy w stanie zaoferować dostawę następnego dnia roboczego tylko, jeżeli zamówienie zostanie bezproblemowo zatwierdzone przez nasz system (np. jest ono dostarczane na adres rozliczeniowy zarejestrowany na karcie płatniczej (adres płatnika), jest ono dostarczane do znanej firmy lub użyli już Państwo wcześniej danej karty i nie jest ona obciążona złą historią). W prawie wszystkich przypadkach jest to prosty proces i może być zakończony niezwłocznie. W przeciwnym razie (np. w przypadku określenia jako miejsca dostawy innego adresu, niż adres płatnika) może wystąpić opóźnienie kilku godzin, podczas których przeprowadzamy odpowiednie weryfikacje. W przypadku niemożności weryfikacji Państwa zamówienia, zostaną Państwo o tym, jak i o kolejnych krokach, poinformowani mailowo.
W przypadku opóźnienia poinformujemy Państwa o tym mailowo lub telefonicznie.
Informujemy, że nie wszystkie produkty mogą być wysłane do wszystkich krajów. Pełną listę dostępnych krajów można znaleźć tu:
Dostępne kraje dla poszczególnych marek. Po więcej informacji o wysyłce do krajów innych, niż Polska, odsyłamy do punktu 6.1 naszych Warunków Sprzedaży.
3. Dostawa na adres firmowy i do budynków wielofunkcyjnych
Watch Shop umożliwia dostawę pod alternatywne adresy, w tym do firm i miejsc pracy. W przypadku podania takiego adresu dla celów dostawy, Klient jest zobowiązany zapewnić obecność w tym miejscu w normalnych godzinach pracy (np. na recepcji) osoby upoważnionej przez niego do odbioru przesyłki i podpisania potwierdzenia odbioru w jego imieniu. Klient powinien mieć świadomość, że firmy kurierskie i operatorzy pocztowi mogą uznać przesyłkę za doręczoną w budynku wielofunkcyjnym po uzyskaniu podpisu pod właściwym adresem. Na Kliencie wskazującym taki adres dla celów dostawy spoczywa odpowiedzialność za zapewnienie, że pod wskazanym przez niego adresem będzie obecny on sam lub osoba przez niego upoważniona zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu. Na Kliencie spoczywa odpowiedzialność za odbiór przesyłki od osoby przez niego upoważnionej.
4. Opóźniona wysyłka lub dostawa
Pomimo tego, iż Watch Shop i Watch Shop Logistics Ltd realizują niemal wszystkie zamówienia na czas, w ekstremalnie rzadkich przypadkach mogą zdarzyć się opóźnienia związane ze zbyt duża ilością zamówień. Watch Shop i Watch Shop Logistics Ltd z przykrością przyznają że takie sytuacje zdarzają się od czasu do czasu i niestety są one naturalne przy zakupach internetowych. Zapewniamy jednak, że jeżeli dojdzie do opóźnienia, paczka zostaje oznaczona jako pilna, i jest wysyłana w pierwszej kolejności następnego dnia roboczego.
Zdarza się, że opóźnienia spowodowane są przez samego kuriera. Tak jak powyżej, jest to niezwykle rzadki problem i niestety nie mamy nad nim kontroli. Jednakże, gdy taka sytuacja zaistnieje, Watch Shop i Watch Shop Logistics Ltd. zrobią wszystko co w ich mocy, aby dostarczyć zamówienie jak najszybciej.
4.1 Straty wyrządzone opóźnioną przesyłką
Jeżeli dostawa jest opóźniona, np. jeśli kurier nie jest w stanie dostarczyć jej na czas, Watch Shop i Watch Shop Logistics Ltd zwróci wszelkie koszta związane z przesyłką. Jeżeli dostawa była bezpłatna, Watch Shop i Watch Shop Logistics Ltd nie mogą zaoferować żadnego odszkodowania za wynikłe straty.
5. Sprawdzenie przesyłki po dostawie
Po otrzymaniu zamówienia należy sprawdzić opakowanie, aby upewnić się, że nie zostało one w jakikolwiek sposób naruszone. W przypadku uznania, iż opakowanie zostało naruszone, należy odmówić odbioru przesyłki.
6. Opóźnione dostawy lub wysyłki
Chociaż Watch Shop oraz Watch Shop Logistics Ltd są w stanie wysłać niemal każde zamówienie w określonym terminie dostawy, w rzadkich przypadkach nasza możliwości realizacji wysyłek mogą zostać przekroczone, co może spowodować opóźnienie dostawy o jeden dodatkowy dzień. Watch Shop oraz Watch Shop Logistics Ltd z żalem przyznaje, że do takiej sytuacji może dojść sporadycznie i jest to niefortunna sytuacja, która jest naturalnie związana z dokonywaniem zakupów w Internecie, aczkolwiek występuje wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach. W przypadku jej wystąpienia Państwa zamówienie zostanie oznaczone jako przeznaczone do pilnej dostawy następnego dnia roboczego.
Inny przypadek, w którym może dojść do opóźnienia, to sytuacja, w której sama firma kurierska ma problem z doręczeniem przesyłki. Podobnie jak w powyższym przypadku, do sytuacji tej dochodzi rzadko, ale niestety nie mamy na nią wpływu. W takich sytuacjach Watch Shop oraz Watch Shop Logistics Ltd podejmie najlepsze starania, aby przejąć odpowiedzialność za zaistniałą sytuację i upewnić się, że zamówienie zostanie dostarczone możliwie jak najszybciej.
6.1 Odszkodowanie z tytułu opóźnionych dostaw
W przypadku opóźnienia dostawy, np. jeżeli przesyłka pocztowa nie zostanie dostarczona w gwarantowanym terminie, Watch Shop oraz Watch Shop Logistics Ltd zapewni zwrot wszelkich kosztów dostawy, które zostały pobrane od Państwa. W przypadku darmowej dostawy, Watch Shop oraz Watch Shop Logistics Ltd nie przewidują żadnego odszkodowania. Odszkodowania nie przewiduje się na pokrycie strat wtórnych, na przykład z tytułu czasu wolnego od pracy w celu odebrania przesyłki lub gdy przesyłka jest przeznaczony na prezent i zakupią Państwo ten sam Towar od sprzedawcy oferującego ten Towar po wyższej cenie.
7. Zagubione przesyłki
Watch Shop oraz Watch Shop Logistics Ltd korzystają z usług DHL w zakresie wszystkich oferowanych przez nas dostaw ze względu na ich niezawodność i wygodę. Niestety, podobnie jak w przypadku wszystkich usług doręczeniowych, zdarzają się rzadkie sytuacje, w których przesyłki nie docierają w uzgodnionym terminie lub są całkowicie utracone. W tych okolicznościach, staramy się zapewnić, że przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Państwa możliwie niezwłocznie, poprzez skontaktowanie się z firmą kurierską, podjęcie próby zlokalizowania Państwa przesyłki i jej doręczenie. Mogą Państwo również skontaktować się z firmą kurierską podając numer przesyłki przekazany Państwu mailowo. W przypadku zgubienia przesyłki, nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy na Państwa rzecz ani wysłać zastępczego Towaru do chwili potwierdzenia zagubienia przesyłki. Zagubienie przesyłki musi zostać potwierdzone przez samą firmę kurierską, a czas oczekiwania na potwierdzenia zagubienia przesyłki zależy od firmy kurierskiej i wynosi odpowiednio:
• DHL Express - 10 dni roboczych na potwierdzenie utraty przesyłki
• Deutsche post - 10 dni roboczych na potwierdzenie utraty przesyłki