Site Header Bar

Header Bar

Site Navigation

Charcoal Boxes

Breadcrumbs

Content

FAQ

Poniżej znajdują się odpowiedzi na często zadawane pytania. Jeżeli odpowiedź nie znajduje się poniżej, zapraszamy do działu pomocy.

Co jeśli moje zamówienie jeszcze nie dotarło?

Większość zamówień jest dostarczana na czas, jednak zdarzają się opóźnienia związane z przesyłką, zwłaszcza w tym czasie roku. Krajowe przesyłki docierają przeważnie w ciągu kilku dni. Jeżeli paczka nie została dostarczona w ciągu 10 dni, prosimy o kontakt helpdesk@watchshop.com. W takim przypadku zgłosimy zagubioną przesyłkę u kuriera oraz zaoferujemy zwrot pieniędzy lub wyślemy nowy produkt.

Co jeśli zegarek nie działa prawidłowo?

Jeżeli produkt jest wadliwy, prosimy jak najszybciej go odesłać. Nasz adres do zwrotów to:
SDK Returns
PO BOX 8174
Reading
Berkshire
RG6 9PE
UK

Zalecamy użyć ubezpieczonej i śledzonej przesyłki oraz wysłać do nas zdjęcie bądź skan paragonu lub faktury, zawierającej koszt. Jeżeli produkt okaże się być wadliwy, zorganizujemy zwrot pieniędzy.

Nasz, bardzo wydajny, dział zwrotów postara sie rozwiązać wszelkie problemy tak szybko, jak to możliwe.

Co to weryfikacja bezpieczeństwa?

Niestety w naszej dziedzinie biznesu w której pracujemy doświadcza się wielu nieuczciwych prób wyłudzenia bądź oszustwa. Z tego powodu, posiadamy dużo bardziej zaawansowane procedury bezpieczeństwa, niż inne serwisy internetowe. Chcemy bronić bezpieczeństwa zarówno naszych klientów, jak i samej firmy Watch Shop.

Nasz dział bezpieczeństwa potrzebuje dodatkowych informacji, aby zrealizować zamówienie. W tym celu wysyłamy wiadomość e-mail. Jeżeli e-mail nie został odebrany, prosimy o bezpośredni kontakt z security@watchshop.com. Informujemy, iż weryfikacja nie może zostać przeprowadzona przez telefon.

Kiedy dostanę zwrot pieniędzy?

99% zwrotów jest realizowana dnia odbioru przesyłki. Zależnie od ilości zamówień i okresu, może to zająć dłużej. Nasz Dział Zwrotów realizuje wszystkie zapytania tak szybko jak to możliwe. Prosimy dać nam do 7 dni roboczych na odesłanie pieniędzy. Nie ma możliwości połączenia telefonicznego z Działem Zwrotów. Jeżeli jednak pieniądze nie pojawiły się na koncie po 7 dniach roboczych, prosimy o kontakt na helpdesk@watchshop.com.

O Watch Shop

Watch Shop jest wiodącym internetowym sprzedawcą markowych zegarków w Wielkiej Brytanii oraz oficjalnym dystrybutorem licznych luksusowych marek. WatchShop.com jest najczęściej odwiedzaną stroną z zegarkami w UK, oraz jedną z najczęściej odwiedzanych stron sprzedających zegarki na świecie*. Magazynując ponad 150 światowej klasy marek, WatchShop.com jest dumny z posiadania jednego z najbardziej zróżnicowanego wyboru zegarków na świecie. Watch Shop jest certyfikowanym internetowym dystrybutorem wszystkich marek dostępnych na stronie - gwarantujemy dostawę oryginalnego produktu zapakowanego w oficjalnym pudełku, z zestawem kompletnych instrukcji i gwarancji. WatchShop.com jest internetową nazwą handlową należącą do Watchshop, które jest częścią Oddziału Handlowego Aurum Group Ltd oraz istnieje na rynku jako oficjalny sprzedawca detaliczny od 1991.
*według rankingu Alexa oraz Hitwise - Wrzesień 2014


"Wspaniała, szybka obsługa. Byłam informowana o każdym kroku - dziękuję

"najlepszy zakup w moim życiu!!!!! Polecam wszystkim

Dlaczego macie takie niskie ceny?

Watch Shop wysyła tysiące zegarków dziennie do klientów z całego świata - i robi to niezwykle wydajnie. Dzięki temu możemy zaoferować wiele specjalnych okazji po niższej cenie.

Zapewniamy jednak, że mimo iż wysyłamy zegarki w dużych ilościach, nie oznacza to mniejszej troski o klienta - każdy otrzymuje taką samą obsługę klienta, jak przy kupowaniu w profesjonalnym sklepie. Nasz dział sprzedaży działa 7 dni w tygodniu. W przypadku problemów z produktem, obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku. Dodatkowo, klienci otrzymują pełną pomoc techniczną od producenta, jak i oficjalną gwarancję jakości.

Co mogę zrobić, jeżeli zamówiony zegarek mi się nie podoba?

Oferujemy 30-dniową politykę zwrotów. Jeżeli niechciany produkt zostanie oddany w ciągu 30 dni od zakupu, zwrócimy jego koszt w pełni. Musi on jednak być zwrócony w nienaruszonym stanie.

Czy wysyłane zegarki posiadają baterie?

Tak, wszystkie zegarki są wyposażone w nowe baterie. Są one zamontowane przez producenta - zegarek jest gotowy do użycia zaraz po odpakowaniu.

Czy sprzedajecie używane zegarki?

Nie. Wszystkie nasze produkty są w 100% nowe i nieużywane.

Czy sprzedajecie podrobione zegarki?

Nie. Wszystkie produkty są w 100% oryginalne i otrzymane bezpośrednio od producenta.

Czy zegarki są wysyłane w pudełkach?

Tak, wszystkie nasze zegarki są wysyłane w oryginalnych opakowaniach producenta. Zdjęcie pudełka znajduje się w detalach każdego produktu na naszej stronie.

Nie sprzedajemy niezapakowanych zegarków.

Czy zegarki posiadają gwarancję?

Tak, wszystkie nasze zegarki zawierają międzynarodową gwarancję producenta, z oficjalną pieczątką. Każdy zakup na naszej stronie jest zaopatrzony w pełną gwarancję przeciw wadom fabrycznym na cały okres ważności gwarancji.

Czy Watch Shop jest oficjalnym dystrybutorem tych zegarków?

Tak, jesteśmy oficjalnym dostawcą wszystkich marek widocznych na stronie. Nie kupujemy naszych produktów z tzw. "szarej strefy", jak wiele innych stron. Nie zalecamy zakupów u firm, które nie są oficjalnymi dystrybutorami, gdyż nie mają bezpośredniego kontaktu z producentem i nie są w stanie zapewnić wsparcia w przypadku problemu lub zamówić części zamiennych. Na przestrzeni lat, ilość stron sprzedających zegarki wzrosła gwałtownie. W związku z tym, klientom trudniej dokonać wyboru które strony są oficjalnymi dostawcami. Watch Shop jest autoryzowanym dystrybutorem wszystkich marek widocznych na stronie - oznacza to gwarancję bezpieczeństwa.

Czy zegarki są przechowywane w magazynie?

W Watch Shop, przechowujemy wszystkie zegarki widocznie na stronie w magazynie i aktualnie mamy ich ponad 100 000. W odróżnieniu od wielu innych internetowych sprzedawców, wysyłamy zegarki bezpośrednio z magazynu, zapewniając szybką dostawę. Nasze produkty znajdują się w magazynie o wysokim poziomie zabezpieczeń i dzięki błyskawicznemu obrotowi, żaden zegarek nie jest leży latami na półce zanim zostanie kupiony. Niemal 100% zamówień jest wysyłana na czas.

Jakie środki są podjęte aby upewnić się, że dane mojej karty kredytowej są bezpieczne?

Wszystkie transakcje są realizowane przez 128-bitowe połączenie SSL, świadczone przez GoDaddy (światowego lidera w zapezpieczeniach), po czym trafiają do Adyen, jednej z wiodących usług przetwarzania kart kredytowych w Holandii. Oznacza to, iż dane nie mogą zostać przechwycone lub zhackowane. Nie przechowujemy żadnych danych kart kredytowych. Cały proces jest prosty i bezpieczny, nie mamy dostępu do wszelkich poufnych danych. Nasza strona jest regularnie sprawdzana w ramach obrony przed atakami hackerskimi oraz wytycznych PCI.

Jak wysyłane są produkty?

Paczki wysyłane są przez DHL. Umożliwiamy jednak wybór kuriera przy dokonywaniu zakupu. Opcja dostawy na następny dzień jest dostępna dla wszystkich zamówień i jest w pełni ubezpieczona. Produkty poniżej wartości 399 zł są automatycznie wysyłane jako DHL Globalmail. Umożliwiamy również wybranie opcji przesyłki ekspresowej DHL Express.

Czy możliwa jest przesyłka na adres BFPO?

Tak, nie ma żadnego problemu. Koszt przesyłki jest ustalany przy dokonywaniu zakupu (przeważnie jest bezpłatna).

Czy międzynarodowa przesyłka jest możliwa?

Tak. Wystarczy wybrać inny kraj przy podawaniu adresu. Dla wysyłek do krajów z poza UE może być wymagana opłata, zależnie od wybranego kraju. Wszelkie opcje dostawy wyświetlane są przy dokonywaniu płatności.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, umożliwiamy zakupy przez telefon. Prosimy zadzwonić na 800 707 063. Nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu.

Czy możliwa jest płatność czekiem?

Niestety nie akceptujemy płatności czekiem.

Jakie są koszta przesyłki?

Dostawa jest darmowa, jeżeli zamówiono produkt do Polski. Koszt międzynarodowej przesyłki jest podany przy dokonywaniu płatności.

Jak zegarek jest pakowany przed wysyłką?

Aby skutecznie zapakować nasze produkty i przygotować je do wysyłki, używamy specjalnie zaprojektowanych kartonów, które zabezpieczają pudełko i zegarek w środku przed uszkodzeniami. Dodatkową ochroną są poduszki powietrzne lub styropian. Rozumiemy również że część zakupionych u nas produktów to prezenty, w związku z tym zewnętrzne opakowanie nie jest oznaczone jako paczka z "Watch Shop".


"Idealne pakowanie i opis produktu. Bardzo szybka dostawa. Dziękuję

"Niezwykle szybka przesyłka, zegarek w idealnym stanie - najwyższa klasa!

"Wybitny serwis.przesyłka na następny dzień. świetnie zapakowana. Produkt otrzymany w świetnym stanie.Dzięki

Czy mogę zaadresowac przesyłkę do miejsca pracy?

Tak. Umożliwiamy wysyłkę do miejsca pracy lub zamieszkania. Wystarczy wpisać wymagany adres przy dokonywaniu zamówienia.

Czy mogę wysłać list do Watch Shop?

Prosimy pisać na adres:
Watch Shop
27-29 Cross Street
Reading
RG1 1ST
Wielka Brytania

Czy można do Was wysłać email?

Ze względu na ogromne ilości wiadomości które otrzymujemy, nie posiadamy bezpośredniego adresu e-mail. Zamiast tego, używamy systemu wspieranego przez bazę danych, z którego można skorzystać na www.watchshop.pl/kontakt.

Czy paczka może przyjść w niedzielę?

Niestety, na ten moment, nie oferujemy dostawy w niedzielę.

Co zrobić jeśli zegarek przestanie działać?

Jeżeli pojawi się problem z zegarkiem, zapewniamy naszą pomoc, oraz wsparcie od samego producenta.


"Świetny sklep! 10 na 10! Niestety musiałem odesłać zegarek bo okazał się być za duży. Obsługa klienta była świetna i otrzymałem zwrot pieniędzy niemal natychmiastowo. Zdecydowanie skorzystam z usług ponownie!

"Znakomity serwis, mimo że zamówiłem zły zegarek. Szybka rozmowa przez telefon i problem rozwiązany. Zegarek zamówiony w środę, przyszedł z samego rana we czwartek w świetnym stanie.

Pre-Footer

Otrzymuj informacje o specjalnych ofertach