Site Header Bar

Header Bar

Site Navigation

Charcoal Boxes

Breadcrumbs

Content

Dostawa


POLITYKA DOSTAW




1. Zawiadomienia o dostawie

Otrzymają Państwo wiadomość mailową na podany przez Państwa adres w momencie wysłania zamówienia - wiadomość ta zawierać będzie numer zamówienia (w stosownym przypadku), dzięki któremu będą mogli Państwo śledzić pełen proces dostawy Towaru. Mogą Państwo również wybrać potwierdzenie dostawy wysyłane na telefon komórkowy w formie wiadomości tekstowych.

2. Terminy dostawy na terenie Polski.


Przewidywany termin dostawy na terenie Polski jest podany na stronie produktu.

Dla wszystkich zamówień o wartości równej lub wyższej niż 399,00 zł oferujemy darmową przesyłkę ekspresową (przeważnie DHL Express), co oznacza dostawę na następny dzień - w przypadku złożenia zamówienia przed godziną 16:00, z zastrzeżeniem pomyślnego zakończenia weryfikacji, Państwa zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia z terminem odbioru następnego dnia (z wyłączeniem niedzieli i świąt). Zamówienia wysłane w piątek przed godziną 16:00 zostaną dostarczone następnego dnia (z wyłączeniem świąt). Zamówienia składane w sobotę i przed godziną 13:00 w niedzielę będą dostarczone w poniedziałek. Zamówienia złożone po godzinie 16:00 w dni robocze oraz po godzinie 13 w niedzielę będą wysyłane w następnym dniu roboczym i powinny być doręczone w kolejnym.

Dla wszystkich zamówień o wartości poniżej 399,00 zł wysyłamy produkty bezpłatnie poprzez DHL Global Mail Tracked – przesyłka zajmuje 3-5 dni roboczych oraz jest śledzona. Podczas procesu składania zamówienia można wybrać dla takiego zamówienia ekspresową przesyłkę za dodatkową opłatą 20,00 zł. W przypadku zamówień o wartości poniżej 399,00 zł składanych w sobotę i przed godziną 13:00 w niedzielę jest możliwość wybrania dostawy na poniedziałek za dodatkową opłatą w wysokości 20,00 zł.

Nie prowadzimy obecnie działalności w dni wolne od pracy i w święta. Zamówienia złożone w tych dniach, z zastrzeżeniem pozytywnego wyniku weryfikacji, zostaną wysłane następnego dnia roboczego z terminem dostawy określonym powyżej.

Ze względu na charakter sprzedawanych przez nas zegarków i biżuterii przeprowadzamy ścisły proces kontroli w zakresie nadużyć, dlatego też jesteśmy w stanie zaoferować dostawę następnego dnia tylko, jeżeli zamówienie zostanie bezproblemowo zatwierdzone przez nasz system (np. jest ono dostarczane na adres rozliczeniowy zarejestrowany na karcie płatniczej (adres płatnika), jest ono dostarczane do znanej firmy lub użyli już Państwo wcześniej danej karty i nie jest ona obciążona złą historią). W prawie wszystkich przypadkach jest to prosty proces i może być zakończony niezwłocznie. W przeciwnym razie (np. w przypadku określenia jako miejsca dostawy innego adresu, niż adres płatnika) może wystąpić opóźnienie kilku godzin, podczas których przeprowadzamy odpowiednie weryfikacje. W przypadku niemożności weryfikacji Państwa zamówienia, zostaną Państwo o tym, jak i o kolejnych krokach, poinformowani mailowo.

W przypadku opóźnienia poinformujemy Państwa o tym mailowo lub telefonicznie.

2.1. Dostawa poza terytorium Polski.

Przewidywany czas dostawy podany na stronie produktu nie dotyczy dostawy poza terytorium Polski. Czas dostawy jest wyświetlany pod koniec zakupów i zależy od wartości zamówienia oraz wybranej opcji dostawy:

Zamówienia o wartości równej lub wyższej, niż 399,00 zł są wysyłane przez DHL Express, co przy dostawie do większości krajów oznacza dostawę na następny dzień od wysłania;

Zamówienia o wartości niższej, niż 399,00 zł są wysyłane przez DHL Global Mail Tracked, co oznacza dostawę w terminie 3 – 5 dni roboczych na terytorium Europy i w terminie 2 – 10 dni roboczych dla innych krajów.

Informujemy, że nie wszystkie produkty mogą być wysłane do wszystkich krajów. Pełną listę dostępnych krajów można znaleźć tu: Dostępne kraje dla poszczególnych marek. Po więcej informacji o wysyłce do krajów innych, niż Polska, odsyłamy do punktu 6.1 naszych Warunków Sprzedaży.

3. Koszty dostawy.

3. 1. Dostawa na terytorium Unii Europejskiej.

Zamówienia o wartości równej lub wyższej, niż 399,00 zł, są wysyłane przesyłką ekspresową (zazwyczaj przez DHL Express) bez dodatkowych opłat.
Zamówienia o wartości niższej, niż 399,00 zł, są wysyłane bez dodatkowych opłat przez usługę DHL Global Mail Tracked. Zamówienia o wartości niższej, niż 399,00 zł mogą być wysłane przez DHL Express za dodatkową opłatą w wysokości 20,00 zł.

3.2. Dostawa poza terytorium Unii Europejskiej.

Przy zamówieniach doręczanych poza terytorium Unii Europejskiej koszt dostawy zostanie podany po wybraniu kraju dostawy.

4. Dostawa na adres firmowy i do budynków wielofunkcyjnych

Watch Shop umożliwia dostawę pod alternatywne adresy, w tym do firm i miejsc pracy. W przypadku podania takiego adresu dla celów dostawy, Klient jest zobowiązany zapewnić obecność w tym miejscu w normalnych godzinach pracy (np. na recepcji) osoby upoważnionej przez niego do odbioru przesyłki i podpisania potwierdzenia odbioru w jego imieniu. Klient powinien mieć świadomość, że firmy kurierskie i operatorzy pocztowi mogą uznać przesyłkę za doręczoną w budynku wielofunkcyjnym po uzyskaniu podpisu pod właściwym adresem. Na Kliencie wskazującym taki adres dla celów dostawy spoczywa odpowiedzialność za zapewnienie, że pod wskazanym przez niego adresem będzie obecny on sam lub osoba przez niego upoważniona zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu. Na Kliencie spoczywa odpowiedzialność za odbiór przesyłki od osoby przez niego upoważnionej.

5. Opóźniona wysyłka lub dostawa

Pomimo tego, iż Watch Shop i Watch Shop Logistics Ltd realizują niemal wszystkie zamówienia na czas, w ekstremalnie rzadkich przypadkach mogą zdarzyć się opóźnienia związane ze zbyt duża ilością zamówień. Watch Shop i Watch Shop Logistics Ltd z przykrością przyznają że takie sytuacje zdarzają się od czasu do czasu i niestety są one naturalne przy zakupach internetowych. Zapewniamy jednak, że jeżeli dojdzie do opóźnienia, paczka zostaje oznaczona jako pilna, i jest wysyłana w pierwszej kolejności następnego dnia.

Zdarza się, że opóźnienia spowodowane są przez samego kuriera. Tak jak powyżej, jest to niezwykle rzadki problem i niestety nie mamy nad nim kontroli. Jednakże, gdy taka sytuacja zaistnieje, Watch Shop i Watch Shop Logistics Ltd. zrobią wszystko co w ich mocy, aby dostarczyć zamówienie jak najszybciej.

5.1 Straty wyrządzone opóźnioną przesyłką

Jeżeli dostawa jest opóźniona, np. jeśli kurier nie jest w stanie dostarczyć jej na czas, Watch Shop i Watch Shop Logistics Ltd zwróci wszelkie koszta związane z przesyłką. Jeżeli dostawa była bezpłatna, Watch Shop i Watch Shop Logistics Ltd nie mogą zaoferować żadnego odszkodowania za wynikłe straty.

6. Sprawdzenie przesyłki po dostawie

Po otrzymaniu zamówienia należy sprawdzić opakowanie, aby upewnić się, że nie zostało one w jakikolwiek sposób naruszone. W przypadku uznania, iż opakowanie zostało naruszone, należy odmówić odbioru przesyłki.

7. Opóźnione dostawy lub wysyłki

Chociaż Watch Shop oraz Watch Shop Logistics Ltd są w stanie wysłać niemal każde zamówienie w określonym terminie dostawy, w rzadkich przypadkach nasza możliwości realizacji wysyłek mogą zostać przekroczone, co może spowodować opóźnienie dostawy o jeden dodatkowy dzień. Watch Shop oraz Watch Shop Logistics Ltd z żalem przyznaje, że do takiej sytuacji może dojść sporadycznie i jest to niefortunna sytuacja, która jest naturalnie związana z dokonywaniem zakupów w Internecie, aczkolwiek występuje wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach. W przypadku jej wystąpienia Państwa zamówienie zostanie oznaczone jako przeznaczone do pilnej dostawy następnego dnia.

Inny przypadek, w którym może dojść do opóźnienia, to sytuacja, w której sama firma kurierska ma problem z doręczeniem przesyłki. Podobnie jak w powyższym przypadku, do sytuacji tej dochodzi rzadko, ale niestety nie mamy na nią wpływu. W takich sytuacjach Watch Shop oraz Watch Shop Logistics Ltd podejmie najlepsze starania, aby przejąć odpowiedzialność za zaistniałą sytuację i upewnić się, że zamówienie zostanie dostarczone możliwie jak najszybciej.

7.1 Odszkodowanie z tytułu opóźnionych dostaw

W przypadku opóźnienia dostawy, np. jeżeli przesyłka pocztowa nie zostanie dostarczona w gwarantowanym terminie, Watch Shop oraz Watch Shop Logistics Ltd zapewni zwrot wszelkich kosztów dostawy, które zostały pobrane od Państwa. W przypadku darmowej dostawy, Watch Shop oraz Watch Shop Logistics Ltd nie przewidują żadnego odszkodowania. Odszkodowania nie przewiduje się na pokrycie strat wtórnych, na przykład z tytułu czasu wolnego od pracy w celu odebrania przesyłki lub gdy przesyłka jest przeznaczony na prezent i zakupią Państwo ten sam Towar od sprzedawcy oferującego ten Towar po wyższej cenie.

8. Zagubione przesyłki

Watch Shop oraz Watch Shop Logistics Ltd korzystają z usług DHL w zakresie wszystkich oferowanych przez nas dostaw ze względu na ich niezawodność i wygodę. Niestety, podobnie jak w przypadku wszystkich usług doręczeniowych, zdarzają się rzadkie sytuacje, w których przesyłki nie docierają w uzgodnionym terminie lub są całkowicie utracone. W tych okolicznościach, staramy się zapewnić, że przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Państwa możliwie niezwłocznie, poprzez skontaktowanie się z firmą kurierską, podjęcie próby zlokalizowania Państwa przesyłki i jej doręczenie. Mogą Państwo również skontaktować się z firmą kurierską podając numer przesyłki przekazany Państwu mailowo. W przypadku zgubienia przesyłki, nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy na Państwa rzecz ani wysłać zastępczego Towaru do chwili potwierdzenia zagubienia przesyłki. Zagubienie przesyłki musi zostać potwierdzone przez samą firmę kurierską, a czas oczekiwania na potwierdzenia zagubienia przesyłki zależy od firmy kurierskiej i wynosi odpowiednio:

• DHL Express - 10 dni roboczych na potwierdzenie utraty przesyłki
• DHL Global Mail Tracked - 10 dni roboczych na potwierdzenie utraty przesyłki

Pre-Footer

Otrzymuj informacje o specjalnych ofertach